Kızlar ben 4 ay önce kürtaj oldum beneğin 2,5 aylık kalp atışı durdu. Şimdi bu ay tekrar bebek denemesine başladık. Ben ovülasyon testlerinden aldım. İlk gebelik planlamamda yumurtlamalarım düzenliydi ve uygulama ile 2-3 ara ile örtüşme vardı. Şimdi adetten sonraki 14 günü geçmeme rağmen hala testlerde yumurtlama görmedim. Sizce bu normal mi? Kürtajla bir alakası var mıdır?