Usakli64 ben 14 senelik diyabet hastasıyım maalesef dengede tutmak çok zor ama söylediğiniz değerler kötü değil tokluk olarak yüksek değil değerleriniz tokluk şekerinizi yemeklerden 1 saat sonra ölçün ve meyve yerken yanında mutlaka süt veya süt ürünleri tüketin kafaya da çok takmayın çünkü stres ve heyecan da şekeri çok etkiler 🙏