Meraba bugün doktora gittim normalde kan şekerim çok düşük çıkıyordu tahlillerde doktor bugün muane ederken bebeğin suyunun fazla olduğunu şekerim olabileceğini söyledi ve benden yarın sabah şeker yukleme testi istedi kızlar bebeğim su fazlaligi sıkıntı olurmu ve şeker yukleme testi yapan varmı aranızda artı hamilelikte kilo alicagima kilo bile vermişim çok moralim bozuldu