Emelll bende 28 haftalığım cuma günü gitmiştim karın çapı 2 hafta geri dedi banada, araştırma hastanesinde baktır istersen dedi takibe de alacaktı, 4 gün sonra özele gittim 1 hafta görünüyor sıkıntı yok dedi, 1 hafta normalmiş, ertesi gün araştırma hastanesine gittim, 4 gün dedi fark, kan akışına baktı o da problem görmedi, birde ben 2 öğün yiyordum son 1 aya yakın, çalışmadığım için geç kal altı yapıyordum, duyunca gece kalksam mutfağa koştum kaşar peynir yedim,sabah erkende muz, onlar mı işe yaradı bilmiyorum, birde Dr ev yapımı yoğurt önerdi, balık yağı şrubu yazdı, onu da aldım 2 gündür kullanıyorum.özeldeki dr dedi ki 32. Haftaya kadar normalmiş ileri geri oluşu, inş sıkıntısız doğum olur hepimize 🤲