Kader_cullu bebeimibeklerken33 23+4hicbirsey almadım son ayda almayı düşünüyorum 2.bebegim ilki de kızdı ondan çoğu şey kaldı beşik vs gibi o yüzden rahatım
glycnkrt bebeimibeklerken33 22+4 teyim. kızımda büyük parçalar olduğu için sadece kıyafet ihtiyacı var oda erkek olduğu için 🙂 eğer ilk gebeliğinizse büyük parçaları alın şimdiden her geçen gün artıyor. kıyafetlerinizde 29.haftada hazır olsun sonra ağırlaşıyoruz üşeniyoruz falan 🙂 ben öyle yapmıştım tabi.
ZO_Zeynep9098 bebeimibeklerken33 bizde bir iki parça bişey aldık bir tulumlu takım iki tanede 5takım 26+1iz bizde yavaştan da başladim battaniye yapmiştim geçen günde küvet gelmiş a101 onu aldık yavaş yavaş başladik yani
2bebekanne bebeimibeklerken33 22+2 haftalığım şu an 19 haftalıkken her şeyimi aldım yerleştirdim bir hastane çantası hazırlamam kaldı son aylarda zorlanırım ağırlaşırım yapamam kendimi bildiğim için erkenden yaptım herşeyi ikinci gebeliğim zaten oğlumdan kalma yeni doğan kıyafetleri falan vardı emzik biberon ateş ölçer bez vs onları aldım.
bebeimibeklerken33 glycnkrt yok canım ilk değil bizimde beşik benek arabası puset vs büyük şeyler var giyim lazım sadece birde bez ıslak mendil kişisel bakım yani
themom95 bebeimibeklerken33 25+6 yim bende ikinci oğlumu bekliyorum biraz kiyafet battaniye emzik falan aldım zaten pek bir eksiğimiz de yok 😊
Kader_cullu bebeimibeklerken33 getirenler sagolsun:)1 poşet etiketli kıyafet var ilk cocugumda her gördüğümü aldım getiren de olunca kaldı
Bo16 Giyimde az bisey alacağım kaldı Bebek arabası ve dolap alınacak Genelde listem bayağı azaldı Ben kasımda hazır olsun kafam rahat olsun düşüncesi içindeyim telaşa girmemek için . Ağırlaşıp yapamamak var Rabbim kullanmayı nasip etsin hepimize
leylos01 bebeimibeklerken33 biz bi çok şeyini tamamladık şimdi dolap alıcaz onu bekliyorum eşyalarını koymak için etraf hep çocuğumun eşyalarıyla doldu ona herseyi aldık kendime daha hiç bir şey almadım
Gokturkmom_ bebeimibeklerken33 Ben hastane çıkışı ,bakım ,biberon bi çok şeyi hallettim park yatağını aldık sırada bebek arabası ve dolabı var. Parça parça almak insanı maddi olarak çok zorlamıyor bence
leylos01 Kader_cullu bize kimsenin bişey getireceğini sanmıyorum ben herkese götürdüm ama insanlar değişti artık yüzümüze bakmıyorlar bide eşya getircekler sanmam
Amanbedunya bebeimibeklerken33 bende henüz alışveriş yapmadm. Bebikoyu bekliyorz şuan onun sakinliği galiba