Merhaba ben de yaptırdım bir kaç hafta önce Kocaeli’de özel bir hastanede, içeçeği oradan verdiler kendim temin etmemiştim fakat devlette durum nasıl bilmiyorum. Bu konuda bilgim yok ama yükleme konusunda tecrübelerimi paylaşabilirim önce kan veriyorsunuz sonra 50 mg olması lazım şekerli gazlı bir içecek veriyorlar 5 dk içinde bitirmek zorundasınız 1 saat gözetim altında duruyorsunuz herhangi bir olumsuz duruma karşı bende birşey olmamıştı çok şükür, bir saat geçince tekrar kan alıyorlar sonuçlar gün içinde çıkıyor zaten hemen duruma göre değerler herhangi bir diyabet durumunu gösterirse sınır dışı sonrasında 100 mg lık bir içecek daha veriyorlar diye biliyorum benim sonucum ilk yüklemede normal çıktığı için diğer içecek ayrıntılarını bilmiyorum umarım iyi çıkar sonucunuz da gerek kalmaz diğerine