Merhabalar. Bu ikinci gebeliğim ve haftalardır çok fazla bel ağrısı yaşıyorum 35 . Hafyadayim artık dayanılmaz hale geldi yürüyemiyorum yatamıyorum çok ağrıyor acile gitsem bir şey yaparlarmi acaba yoksa doğum yakın normal der yollarlar mi acaba bilgisi olan yazabilir mi evim hastaneye uzak ona göre gideceğim