Kızlar 11.haftama girdim bugün. Bebek hareketleri hissedilmez diye biliyorum ama içimden bir şey kayıp gidiyor gibi sıvı hareketi falan hissediyorum. Bunu hissedince de mutlu oluyorum. Sizce bu durum psikolojik mi yoksa gerçekten hareket ediyor da ben mi hissediyorum? ☺ psikolojik de olabilir muhtemelen ama bu his mutlu ediyor ☺