Elif-ada- ben önce klomen kullandım, sonrasında hamilelik olur ise diye progestan verdi doktorum. Bebegin tutunmasını saglıyormus. Regl olana kadar kullanmıstım. Ama progestan kesınlıkle zor bir ilaç, sürekli hamile gibi hissediyorsunuz yan etkileri bir değişik😢