Kızlar yaklasik 3-4 günden beri vajina bölgemde kasinti ve yanma vardı dün sağlık ocağına gittim. Doktor sürülmesi için krem ve fitil vermiş.
Fitilin adı Gyno lomexin doktora soramadım hamileyken kullanılabilir mi diye
20 haftalık hamileyim acaba kullansan mı kullanmasam mi kararsız kaldım