Kızlar, oksopar kullanıyorum 3 aydır. 4 kutuya 22 tl ödüyordum. Raporum normalde 1 yıllık yazılmıştı ama yeniletmem gerekiyormuş. Neyse devlette başka bir doktora yazdırdım o da ICD kodu 20.00 olarak katılım paylı yazmış bu nedenle devlet yüzde 20 sini karşılıyor. 4 kutu için 1000 tl gibi ödeme çıktı. Ardından başka bir doktora yazdırayım dedim onun içinde 3 hekim raporu gerekiyor dediler. Bu durumu yaşayan var mı, var ise nasıl çözdünüz ve hala oksoparı ücreti az ödeyerek alabiliyorsunuz?