Zeros24 Kızlar benim bebeğim Ekim ayında doğacak. Yani tam bir kış bebeği evimde maalesef kışın çok soğuk ve doğalgazm yok Bebeğinize gece uyurken ne kullanıyorsunuz battaniye mi yoksa tog Şeklinde olan uyku tulumu mu
Churcill Zeros24 geçen sene eylülde doğum yaptım ben de kışın hep yorgan örttüm bi sorun olmadı zaten yanımdaydı beşiği. Bu sene yorgan örtemem heralde 1 yaşında malum kıpır kıpır o yüzden uyku tulumu aldım. Yorganınız varsa bi deneyin olmadı tulum alırsınız
Ayse3478 Yeni doğan için uyku tulumu görmedim ben hiç daha çok 1 yaş üstü için gördüm alan kullanan varsa bende alıyım benimde Ocak gözüküyor doğumum
Kesimeliff Battaniye ve uyku tulumu aldım ben kış için hem hareket edip kendine zarar veremez hem de daha rahat olacağını öğrendim trendyoldan almıştım tulumunu yeni doğan için kundak tulumlar var
Aydi Owlinin kundağını almıştım çok rahat çok esnek araştırıp almanı tavsiye ederim bebeğim seviyodu başka bişey örtmüyodum