Kızlar benim adetim gecikti ben zaten 1 buçuk ay olmadığım oluyor. Polikistik var çünkü. Bir şey sormak istiyorum örnek veriyorum 1 buçuk 2 ay adet olmadın ama yumurtan gelişip sonra çatlama olabilir mi. yumurtam çatladıktan sonra gelen akıntıdan geldi çünkü ve ağrım var. İlişki olarak değerlendirdik.Umutlanmalımıyım olma ihtimali var mı ondan soruyorum