Zduru16 37 haftalık gebeyim 4 cm açıklık olduğu için yarın hastanede yatış verildi ve suni sancı verileceği söylendi. Suni sancıdan önce yapılması gerekenler var mı ? Gece 12 den sonra yemek yememek su içmemek gibi?
gmz10 Zduru16 gece için bana bir şey söylemediler ama sabah kahvaltı için izin vermediler. Hoşaf, meyve suyu tarzı bir şey iç dediler. Ben de 1 bardak hoşaf içmiştim
Eda1254 Zduru16 hicbisey yememeniz doğum esnasında cikarmamaniz için iyi oluyo ama su valan için yani bende sizin gibi habersiz kahvaltı yaptım ama çok bişey yememistim sancım vardı gittim dört santim açıklıkla üç saatte doğurdum suni sancu valan verdiler
07sym07 Bende yarın doktoruma bağlı tabi suni sancı ile doğum yapabilirim doktoruma sordum tok gelebilirsin dedi bana
Zduru16 07sym07 doktorumda bana birşey demedi, bende bilemedim suni sancı dan sonra ne kadar süre de doğum oldu
07sym07 Zduru16 bende bilmiyorum ilk doğumum olucak ne zaman doğururum sancıdan sonra hiçbir fikrim yok ama herkesin aynı olmaz bence
Zduru16 Sabah 7 gibi yatış yapıldı 1 e kadar suni sancı verildi , 8 cm açılmam vardı çocuk aşağı inmemişti acil sezeryana alındım
Mrvmrvmc Zduru16 cocuk dönmemis miydi yoksa kanala mi giremedi? Bende yarin benzer sureci yasayacagim nasilsiniz :( hayirli olsun bu arada kavusmaniza sevindim🩷
Karanberkin Ebemiz bize aç susuz kalmamamızı enerjimizin düşeceğini ve halsız kalacağımızı söyledi enerjik ve uykulu olmanız gerekir doğumdan önce onun dışında yeyip içmenizde sakınca yok her kadın zaten doğumda kakasını yaparmış ister istemez