Herkese selamlar kızlar, uzun zaman sonra buraya tekrar dönüyorum:) kızım 5 yaşına girdi ve şuan ikinciye hamileyim. Ama daha yazarken bile inanamıyorum bu duruma pek. Adetim 12 gün gecikince test yaptım pozitif çıktı ertesi gün beta 310 civarındaydı, geçen cumaydı. İki gün önce doktora gittim kese göremedi tam 1 mm lik bir şey var gibi konuştu. 3 haftalık olabileceğini söyledi endişeye mahal vermemek için tekrar kan tahliline gerek görmedi. Ayın 5ine gelin kese görünür büyük ihtimalle dedi.
Şuan çok boşluklardayım acaba boş gebelik olabilir mi dış gebelik mi vs diye düşüne düşüne kafayı yemek üzereyim geçmiyor sanki günler:((