ailecekizledik Kızlar 20 haftalık oldu bugün bebişim. 2 gündür karnımda bi kasılma dokunduğumda çok net hissediyorum bebeğimi ama canım da yanıyor 🥴 gece uykumdan uyandım kasılmalardan dolayı normal midir sormak istedim doktor randevuma daha var ne yapsam erkenden mi gitsem acaba
Yenianneyimmm Deletedmom434 canım sana bişey sormak istiyorum ya cevaplarsan çok sevinirim yarın tam olarak 39 haftalık olacaz inşallah ama ne bir sancı ne bir işaret hiç bir belirti Yok normal doğumu istiyorum ne yapabilirim normal mi belirti olmaması
ailecekizledik AkelebekB valla ben dün gece acile gittim bi sorun çıkmadı allaha şükür rahim genişliyor ondan kaynaklı olabilir dedi doktor için rahatladı valla tarif et desen edememçok farklı bir şey ☺️☺️ İlk gebelik böyle böyle geçecek demek ki🤔
Deletedmom434 AkelebekB doğum yapmış deneyimli biri olarak tarif edeyim☺️ Bebeğin bir yere toplanıp karnının sıkıştırılıyor gibi his vermesi ve o toplandığı yerde şişlik gibi durması tabi kısa süreli hemen geçiyor