Merhaba canlarım bebisim 30 hafta ama kafası bi tık büyükmüş 2 hafta kadar ama biz fetal dna yaptırdık herşey normaldi şükürler olsun doktorum genetik olarak büyüktür dedi ya senin ya babanın dedi çocuk doğduktan sonra çok mu büyük oluyor kafası böyle doğuran var mı ?