Sena_1997 Kızlar ins dogumum nisanin sonunda olacak kıyafetlerini penye alsam sorun olur mu ilk gebeligim fikrim yok:(
aysecakir Sena_1997 tabii ki yeni doğan bebek zaten hem üşür penye ideal bence bizimki kış olduğu için bilemedim ama öyledir herhalde 🤔
gamzealtun Sena_1997 bir bebeğe en uygun giysiler %100 pamuklu olması buna dikkat ederseniz sorun olmaz gerisi
Elif82 Sena_1997 biraz düşünsen çözümü çok basit tatlım benim de doğumum Nisa’n sonu kısmetse 🤗🙏🏻 0 3 aylığını 10lu 5 li hastane çıkışları aldım bol bol çıt çıtlı badiler 3 6 ayı yaza denk geldiği için pek birşey yok daha mağazalarda o yüzden bekliyorum
Melissssgrc Sena_1997 %100 pamuk aldım ben. Benim de Nisa’n 20 tahmini dedi doktorum. Zaten aşırı kalın şeyler yok ki 2 ay bi kaç kat giydiriliyor sonra yaz bebişleri olacaklar 😊 iç zıbın al bol bol en çok onlar ısıtıyor uzun kollu al 😊
Betivebigi Enim 8 ay önce kardeşim 29 Nisan’da doğdu bu havada bile giyemiyor kalın hırka bile eğer boğa burcuysa korkma, Koç’larda üşümez. Kısacası çok terleyen bi bebişin olcak sıkı giydirsen de terlicek giydirmesen de 😅 şimdi benimki iyiki Eylül başı o da gıcık ve sevimli bi çocuk olcak 😅🤦🏻♀️☺️
Betivebigi Uygun birşey görünce almak istiyor ya insan direk elle dokununca ipek gibi yumuşak olması lazım o kaliteli bir penye olmuş. Böyle al ve burunu dikişsiz çorap al merserize de deniyor o şekilde. En çok sana ilk aylarda eldivenleri zıbınlığında olan olan penye üstler ve çıtçıtlı badiler lazım olcak 3. Ayda giydirmeyeceksin bile şort penye kızsa etek çorap yaşadım çünkü kardeşimden ☺️🤦🏻♀️
Sena_1997 Elif82 iste benimde düşüncem ilk 3 ay penye mi giydirsem hastane çıkışı bende 10 lu ve 5 li alcam