beyazmelegim Mermaiddd Ama yaş ne kadar büyük olursa anne adayının hekimler her bir detaya riskli bakıyor
beyazmelegim Bir tanıdığım 8 sene önce 41 yaşında gebe kalmıştı sağlıklı doğum yaptı şimdi kızı kocaman oldu
Alone Mermaiddd burda vardı yeniyeniden miydi neydi kullanıcı adı sanırım. Görürse yazar belki tam kaç yaşında bilmiyorum tabi ama 40 lı bir yaş diye hatırladım. Ama şöyle söyleyim 34 yaşındayım o bile devletin gözünde riskli yaş olarak görünüyor
Deletedmom_116 Alone Ne olucak yani 15 de mi dogurucaz ne kadar dengesiz bişey ya risklik ne varki daha 40 değilken bile İnsanlar 30 lu yaslarinda evlenebiliyor yada çocuk düşünmüyor
huysuz__ Mermaiddd benim meslek arkadaşım 45 yaşında tüp bebeğe hamile ve doğuma 2 haftadan az kaldı😊 yıllarca süren evlat hasreti son bulacak inşallah
Alone Deletedmom_116 aynen öyle cnm. Ztn ben okudum evlendim diyene kadar yaşım kaç oldu. Hemen birinciyi bile yapsan ikinciye yaş yine ilerliyor.