Zeynep9120 merhaba kızlar sorum başlıkta kullanan var mı ? İlk kızıma gebeyken kullanmak zorunda kaldım smdi yine gebeyim gene kullanıyorm ama genede korkuyorum 🤲😞
ebruus ben kullaniyordum hamile olmadan 2 ay once biraktim ama doktora sorup icebilirsiniz icenler var ama sorman lazim
Seliinkahya Leyla_nur bebek için sorun olmadı dimi huzursuzluk falan bende kullanmak istiyorum da korkuyorum o yüzden soruyorum
Zeynep9120 Seliinkahya ben paxil ativan rexapin remeron bunları kullandm kızımda cok agırdım sukur hcbsy olmadı smdi daha iyiym az alıyorm braktım cognuda
Seliinkahya Zeynep9120 Çook teşekkürler bende başlamak istiyorum kendimi hiç iyi hissetmiyorum böyle de çocuğuma yetemem diye düşünüyorum
Zeynep9120 Seliinkahya haklısın kötü olunca cocuk daha cok etkılenıyo dedi doktor bana sen iyi olcaksn ki oda iyi olsn flan dedi hayrlsıı