Slmn Arkadaşlar merhaba transferimin 8. Günü Regli günüm yarın ya da perşembe günü Bugün regli öncesi gibi olan hafif sarı su gibi olan akıntım geldi Çok korkuyorum test yapmaya Başına böyle bir durum gelip de pozitif görenler oldu mu
Semagzll Slmn canım hiç belirti arama bende transfer oldum hatta hiç belirti yok dedim kesin tutmadı dedim hatta ağladım bile sonra bı test yaptık tutunmuş bebislerim 13 haftalığım hala bı belirtim yok mesela
Pamiramsi Benimde çatlatmanın 10. Günü aynı şeyleri yaşıyorum şurda bekleyim yaşayan varsa bana da umut olsun. Karnım adet olacak gibi ağrıyor ve belim de ağrıyor. Ve aynı akıntıdan bana da oldu sabah…
Mine38 Slmn 2.gunu belirtiniz varmiydi benim 2.gunum ara ara hafif kasıklarım agriyor ben mi kendiyni dinliyorum aceba 😅
Slmn Mine38 ikinci üçüncü günü batmalar oldu o zaman kendimi dinlememeye çalıştım 🫠🫠 şuan da dinlemek istemiyorum ama çok belirgin olunca stres oldum İnşallah ikimiz içinde pozitif olur 🙏🏻🙏🏻
Asya95 Asla korku ve stres yapmayin 14cü güne kadar bekleyin kan ve ultrasonda bilinir İnşeAllah güzel sonuç alirsiniz🙏
Asya95 Slmn o zaten geçmiyor😅ama rahatlamaya çalışın ki bebeğede zarari olmasin Hep var diye düşünün kendinizi üzmeyin Güzel sonuç bekliyorum🙏🙏