Zhrbhcvn çok şükür ek bir bulgu yok insaallah sıkıntısız bir şekilde doğar herkesin yavrusu. İnsan yinede merak ediyor o yüzden sormak istedim . Fetal dna önermedi doktorum dusuk riski yüksek diye . Artık içimizi rahat tutmaktan dua etmekten başka çaremiz yok