Bu durumu yaşayıp sonradan geçen var mı acaba ayrıntılı ultrasonda da belirtmişlerdi ama doktor sadece tuzlu yeme ödem olabilir sende dedi başka bişey dememişti bugün başka bir doktora gittim sana aspirin başkatmadılar mı dedi bu saatten sonra başlamanın gereği yok dedi daha sık kontrol edelim dedi ama endişelendim bu durumu yaşayan arkadaşlarım var mı acaba