Benimde o haftalarda öyleydi . Korkudan doktora gitmiştim bunun için. Doktorum normal ama yine de senin için rahim aralığını ölçücem için rahat etsin dedi. Ölçtü gayet iyi cıktı hiç düşündüğün gibi aşağıda değil olması gerektiği yerde dedi. Simdi 34haftalığım baya yukarda