Benim anlamadığım konu şu: folic asit 12 hafta sonrası kesmek gerekiyor ama bütün multivitaminlerde aynı oranda var. D vitamini için devit 3 damla verilip yine bu multivitaminlerde D vitamini olması. A,D,K vitaminleri vücutta biriken vitaminler olduğu için fazla kullanımı normal insanda bile zararlı. İçeriği temiz ve folic asit olmayan bir multivitamin varsa ben de kullanmak istiyorum çünkü halsizlik vs hatsafada. Doktor ocean söyledi ama folic var onda.