Arkadaşlar merhaba 5 gün önce normal doğum yaptım ilk doğumum ve baya zorlandım makat bölgesine kadar dikiş ve iç dikişler var. İlk 3 gün sadece sıvı (su meyve suyu çorba) ile beslendim şuan normal öğüne geçtim ama en başından beri aşırı bir gaz çıkartma var neden böyle oluyor acaba artık insanların yanında çok utanıyorum. Normal bir durum mudur bağırsaklar toparlandıgi için vs mi yoksa bir sıkıntı mı vardır