Kk29 benimde 19 haftada lekelenme sonucu asagiya indiğini öğrendik doktorum çıkar dedi ilişki yasak alttan muayene yasak ve doğum şeklimiz cikmassa sezeryan dedi çalışıyodum rapor verdi ama hiç bir şekilde çıkmadı yukarı ve sezeryan oldum 1 aylık bebişim var sezeryanimda sikintili geçmedi inslalah çıkar sizinkisi korkulcak bişey yok ama korkmayın