Dostlarım ben mayıs ayında 8 haftalık bebeğimi kaybettim. 11.haftada öğrendim. Psikolojik olarak çok zor günler geçirdim. Bi ay bekleyip tekrar denedim. Çok şükür tekrar hamile kaldım şu an 11 haftalık gebeyim. Ama içim hep huzursuz. Sanki bu bebeğime de zarar gelecek onu da kaybedeceğim gibi düşünüp üzülüp duruyorum. Yapı olarak sakin bir insan değilim. Doktora gittiğimde kalp atışını duyduğumda inanılmaz rahatlıyorum. 2 gün oldu işe başladım mecbur ağır kaldırmak zorunda kalıyorum rahim ağrılarım oluyor. Sürekli dua ediyorum. Sizden hem dua hem akıl istiyorum. Başına böyle bir durum gelenler nasıl başettiniz? Kendimi nasıl rahatlatmalıyım? Haftaya kontrolüm var ikili tarama vs.için gideceğim. Günler geçmiyor sanki.