Trkngnc ya bende pek anlayamıyordum bebek mi yoksa bağırsak hareket mi falan diye ama daha da dikkat verince hiç anlamıyordum , hafif bir seyrelti şeklinde hisseyordum minik minik. 23+2 yim dha net hissetmeye başladım . Ya bide kişiden kişiye de değişiyor bence ilk bebeğim de hiç hissetmeöiştim ben mesela.