sonsuzmasalim Nur16 almanyada oturuyoruz😅 esimin ailesi bursada mudanya, cekirge ve bahcelievler tarafindalar 😅
Btugl sonsuzmasalim gittim yine hüsran🙃 çok şükür BUGÜNÜMUZE cnm doktor 3cm acilma var dedi bu gece olabilir eğer olmazsa p.tesi yatiririm dedi sunimi vereceksiniz dedim yok suni vermeden acicam inşallah dedi
sonsuzmasalim Btugl benimde sancilarim var yine ama sanirim oglum gününü bekleyecek daha bir haftadir sancim var zaten🙄
melekimm sonsuzmasalim benimde 13 gunum kaldi kaslmalarm cogaldi sanrsam yakn gelmesi cok heycanlym cokta korkuyorum Allah yardmcmz olsun 😊
sonsuzmasalim melekimm benimki de çok düzensiz geliyor🙄 korkma kız niye korkuyorsun. bir melekle ödülleneceksin😍
melekimm sonsuzmasalim ya ne guzel dedin 😊 onu dusununce heycanlanyorum zaten hemen gelsin istiyorum Allah yarsmcmz olsun 😍
sonsuzmasalim Fbd anladım canım Talas güzel yerdir🙈 bizde belsin tarafında kalıyoruz gittiğimizde ama özvatan küpeli köyü kökündeniz😅 denizli nasıl beğendinmi oraları?
Fbd sonsuzmasalim talasım cok özledim ah ah küpeli bildim arkadaşımız vardı lisedeyken küpeliden 😊 hayır ya sevemedim bi türlü ben ısınamadım hiç 😒
Benay Hafizeipek ayyy ben 40 haftadayım kontrolüm vardı bugün haftaya kadar doğmazsa çatı kontrolü yapacağız dediler üstüne birde eğer beklemek istemezsen alırız çocuğu dediler ama sezaryenle mi alıyorlar suni mi veriyorlar sormayı unuttum ya