AygyulSina benim ebem beleghebamme diye geçiyor ve benim doğum yapacağım hastaneyle anlaşması var o yüzden doğumuma da gelebiliyor fakat 450€ para ödüyorsun. 250€sunu krankenkasse karşıladı 200€sunu da biz karşıladık. doğum başlayınca arayacam kendisini ve doğum gerçekleşene kadar yanımdan ayrılmayacak kaç saat sürerse sürsün.