sonsuzmasalim evet bugün 40 olduk ve doğuramıyorum cok mutsuzum bence çocuğum benim yüzümden doğmuyor cok korktum ve bebeğimi de strese soktum şimdi de gözünün içine bakıyorum doğsun diye Cumartesi açıklığa baktıracağım tekrardan ve son kararı vereceğiz ya ilaç verip bekleyip olmazsa suni yada sezeryan