Cismmpoyraz48 bende istediği zaman gelsin istiyorum fakat bebek iri tahmin edildiği için doktorlar beklememi istemiyorlar sezeryanı da ben istemiyorum o yüzden suni sancıyı teklif ettiler🙈 onuda kabul etmedim ama ve tahmini doğum tarihine kadar oğluma daha zaman tanımak istedim belki annesini kırmaz ve kendisi gelir diye😅 bendede sancı çıkıyor cumadan beri ama bendede gelen giden yok🤷🏽♀️ plasenta yaşını da ilk kez duydum hiç bilgim yok inanki🤔 oysaki doktorumla ebem ocak ayı herkes 2-3 hafta erken doğuruyor demişti bi bizimkiler nazlı çıktı😅