Btugl Fbd günaydın cnm sanki nisanim geldi dünkü çatı muayenem den kaynaklı değilse peteceyle siliyorum geliyor dr yazdım gün içinde devam ederse hemen gel dedi🙈🙈
ZeytinK 39+3 son 4 gün ... bugün kontrolüm vardı sancım cıkmadı acılmam yok bebek kanala girmemiş yumuşama yok baş aşag yatıyor sanırım yeri cok rahat gelesi yok cok nazlı bu kız 🤷🏻♀️ Salı gününe kadar doğmasını umud ediyorum eger salıya kadar da gelmezse salı tekrar kontrolum olucak Doktorumuz salı günü konusucaz ama haftaya doğucak dedi yani muhtemelen suni sancı 😐 tek dilegim 4 gün icinde doğması Amin ❤️🙏🏻
sonsuzmasalim ZeytinK desene hic bir dogum belirtisi yok daha🙄ama bazen birden bire baslayip ayni gün dogum yapanlar var. insallah suni sanciya gerek duymadan kendileri gelirler😊💙 bizede son 10 gün kaldi😍
Gzmocl sonsuzmasalim tahmini dogumuma bir gun kala dogum yaptim 😄 nişanım sancilarim geldi bende ne olduğunu anlamadim hic 13 gun kala falan oyle dogurma hissim bile yoktu😄😄
Cismmpoyraz48 sonsuzmasalim Hiç umudum kalmadı artık daha çok beklicez gibime geliyor inşallah bekletmezler aniden olur birseycikler 😁
Gebeyimm sonsuzmasalim arada sancı geliyorsa olucak o iş ilk doğumunuzsa birde normal o şekilde olması 40 haftayı geçmediyse bekleyn hareketleride normalse takip edin