Ahidem32 kızlar kan yenilemeye göre cinsiyete bakan oldu mu? doğru çıkan var mı ? önceki gebeliğim doğru çıkıyor ve bir iki arkadaşıma yaptık onlar da doğru çıktı.
ozlem_2727 Ahidem32 bir kaç kişide doğru çıktığını gördüm ama şahsen bende tutmadı. İkiside kız. Çıkıyo. İkiside erkek
Ebaki Ahidem32 bende bsktirdim cnm bnm de öncekiler doğru çıktı ama şimdi ki kız çıkıyor ama erkek bebegim
Ahidem32 Ebaki valla üçüncüler tutmuyor sanırm hiç bi hurafede benmde kız çıkıyor 🙈 herşeyi denedik baktık ama tevekkül etmek lazım artık sanırm. Rabbim en iyisini bilir