Melissssa insallah saglicakla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim. Bende 33+2 oldum bugün. Dün kontrolümüz vardı herşey iyiydi şükür dün gece bide bugün rahmimde batma oldu bi kac kez saniyelik tedirgin oldum bende noluyor diye ama doktorum 30.haftadan sonra normal demişti, kemiklerde esneme açılma oluyormuş diye okumuştum bende. Sanırım artık basliycak ağrılar sızılar sukur dinlenince geçiyor şimdilik 😊