Kızlar merhabalar 35 haftalık hamileyim bugün yüksek bir yere uzandım ondan sonra kahverengi akıntı geldi az bir şey sonra tekrar lavaboya gittiğimde kahverengi akıntının devam ettiğini gördüm. Bu nişan mı oluyor. Rahmimde hafif ağrı var hastaneye gitmeliyi miyim? Lütfen bilgilendirir misiniz?Nişan geldikten sonra doğum başlıyormu