Glnrskr Wg12 Ben aşırı heyecandan çok erken bitirdim şu an boş boş bakıyorum etrafa 😂 bir tek yerleştirme işi kaldı oda dolabını bekliyoruz hayırlısı ile. kendime pijama iç çamaşırı vs alacağım o kadar ☺️
1prenses1prensannesi__ ssevilmommy ben göğüs pedi aldım şuan eşim yenidoğan bir takım almış şuan iki şey başlamk istiyorum ama uyuz olduk yine maalesef bebeğin eşyalarına dokunmak almak istemiyorum çok sıkıntılı bir süreç yaşıyorum şuan psikolojim berbat 🤦🤦
1prenses1prensannesi__ Bebeğimin hareketleri çok daha sakinlesti normal mi bilmiyorum 27+5 haftalık ve karnım o kadar büyük değil ve aşağıda yukarı çıkmadı henüz oda ayrı soru işareti
Aleynaceyhannnn 1prenses1prensannesi__ benimki de öyle şu an 28+2yiz ama 3 4 hafta önceye göre aşırı zor hareket ediyor o da ben parmağımla oynatınca oynuyor
Aysell47 --sy haftamız aynı sizinle gebelik şekeri olduğundan bakalım Ekim mi kasım mı bilemiyoruz bizde sağlıkla gelsinler inşallah 🌸
numix 28+4. Bitmiyor hazırlıklar 🥺 daha eksiklerim var ve 2 hafta sonra kıyafetlerini yıkayıp ütülerim. Gerçekten az kaldı ve heyecan bastı 🙈
Wg12 Glnrskr ay bende çok erken davrandm Galba Herseyi hazr eksiğimiz yok çok şükür Yıkadım bile herseyini 😁 bi hastane çantamz kaldı onuda ne zaman yapsam bilemiyorum 33 34 haftada falan mı yoksa daha mi erken
1prenses1prensannesi__ Aleynaceyhannnn aynen acaba normal mi ilk gebeliğim de 6 7 aylık bebeğim daha hareketliydi dışardan görüyordum hareketlerini bu her bebek farklı tabi inşallah birşey yoktur Rabbim her anneyi bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin annelik çok zor gerçekten heran birşey mi oldu iyi mi hep endişe hep korku 🤦
Aleynaceyhannnn 1prenses1prensannesi__ aynen öyle ben de oğlumdayken daha net hissediyordum çok hareketli değildi ama karnım garip garip şekillere giriyordu kızımda nedense çok içten hareket hissediyorum son zamanlarda bir de hala aşağıda alta da çok baskı yapıyor plasentamda da yaşlanma gördü doktor risk yaratmaz ama takipte olucaksın dedi onun stresi de etkiliyor belki de bilemiyorum
Merve32- Wg12 30+2 bizim de herşeyi tamam sayılır bi yerleştirme işi kaldı dolabını bekliyorum ☺️ Sağlıkla gelsin bütün bebişlerimiz 🙏☺️
1prenses1prensannesi__ Aleynaceyhannnn Rabbim muhafaza etsin inşallah sağ salim bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim gün geçtikçe kurban olduğum Rabbim o kadar farklı rahatsızlıklar duyuyorum ki Rabbim herkesi muhafaza etsin inşallah 🌸
Gg123 30+3 herşeyi hazır kızımı bekliyoruz bizde bi tek bez ve ıslak mendil almadım onları da ay ortasına doğru artık alırım şekerim var diyet yapıyorum inşallah normal olarak doğum yaparım ilk doğumum normaldi Buda öyle olur 🙏
1prenses1prensannesi__ Wg12 Allah razı olsun altı ay sürdü iki ay önce iyileştik tekrar şuan bulaştı nasıl niye bilmiyorum 🤦🤦🤦🤦
Glnrskr Wg12 Ben onu da yaptırdım 😂 34 çok geç zaten ürün yapılması etmesi 2 hafta sürüyor. Bence şu aralar bakın yaptırın.
Wg12 1prenses1prensannesi__ Bi sene önce hayatımda ilk defa bende olmuştum bi arkadaşım misafirliğe bana gelmişti söylemedi oturdu oturdu tam kalkarken söyledi ben kıpkırmızı olmuştum hemen dus aldm falan ama Geçmişti Bi hafta sonra falan baslamisti ama hemen kurtuldum ben Bi kür Yapmstm kendime Onla Vazelinin içine bi tas vardi o Taşı almıştım Onu ezip Eklemiştim Püre haline getirip ama berbat kokuyor tabi Tüm vücuda sürüp bi gün falan yikanmamistim Bide Tüm Giysilerimi poşete koyup ağzını baglamistim bi 3 gün falan Oyle oluyolarmis Baya ugrasmistim ama hemen gitmişti Sabunu falan var dusfa kullanmak icin onlar ise yaryor
Wg12 1prenses1prensannesi__ kıyafetlerde carsafta yatakta baya yasayabiliyolar ayni eşyaları atabiliyosan at yada yüksek ısıda yıkayıp Bi posete koy havasizliktan oluyolar