Diamondstallion Arkadaşlar sağlık ocağına gittim tansiyonum 12/9 çıktı yüksek takibini yapalım dediler. Bir de akıntım biraz koyulaştı normalde su gibiydi. Tehlikeli bir durum var mı sizce ?
Neferut Diamondstallion Benim tansiyonum hep 13/9 şeklinde ilerliyor takip de yaptım doktor şimdilik sorun yok 14 e yaklaşırsa önlem alırız dedi.