Daha adetiniz geçikmemiş bile hemen kimyasal gebelik diyip en kötüsünü çağırmayın lütfen aynı hastanede aynı saate verin suan kese falan da görünmez zaten . Stres yapmayın iki gün arayla tekrar verin tekrar iki katına çıkarsa doktora gidebilirsiniz . Benim 2 gün geçiktiğinde betam 94 tü düşün ne kadar düşük ama suan 15.haftadayım çok şükür