BirAskMasali1323 Kızlar sorum şu hemşireye isimli yaptırdığınız foto cekinilecek takımımı verdiniz yoksa normal takım verip isimliyi sonradan mı giydirdiniz
Bahar2210 BirAskMasali1323 benden tavsiye isimliyi sonra giydirin ilk çoöuğumda doğru düzgğn silmeden giydirmişler bütğn kıayfetleri kan olmuştu şimdi ikinciye kızımın eskilerden verip değiştircem gelince
hunilimom BirAskMasali1323 ilk normal kıyafet verin odaya gelince isimli kıyafeti giydirirsiniz ister istemez kafasında vs kan kalıyor kirleniyor fotoğraf çekimi için daha güzel oluyor