Kızlar normal doğum için aslında çok korkuyorum doktorum haftaya gel çatı muayenesi yapalım dedi ben sezaryen düşünüyorum dedim ama çok kararsızım. Normal doğumu kolaylaştırmak için ne yapmam lazım hurma vs yemeye ne zaman yemeye başlanmalı şuan 36+3 haftalık