denizleo09 Şeker yüklemesinde 1.saat tokluk kan şekerim 159 çıkmıştı doktor diyete başlattı Evde ölçüm yapıyorum tokluk 2.saat 79 çıkıyor buna da çok düşük demeye başladı ne yapacağımı şaşırdım
Aabb-33 denizleo09 ilk saat yüksek ama sonraki saatlerde önemli 2. 3.saat nasıl oluyor mesela benim şekerim birden yükseliyor birden de düşüyor belki diğer saatlere bakilmadigi için tam teşhis olmamistir
Bihterrr denizleo09 o arada ara öğün ile dengelemen lazım ben insülin kullanıyorum 1 saatten sonra ara öğüne başlıyorum ani düşmeler olmasın diye ama diyetisyen yada doktorunuza sorun tabi
denizleo09 Aabb-33 sizede çok geçmiş olsun. Aynen öyle oldu 1.saate bakıp yüksek sen dahiliyeye git deyip yolladılar evde ölçüyorum bence senin şekerin yok diyor doktorum. Hiçbir şey anlamadım sürekli ölçe ölçe hasta ettim kendimi
Aabb-33 Aabb-33 peki ölçümlerde 3.saat veya daha ilerleyen saatlerde daha düşük rakam gordunuz mu 75gibi mesela kendinizi iyi hissediyorsanız sıkıntı da yoktur
kardelen54 denizleo09 yani insani strese sokuyorlar sen yediklerine dikkat et doktoru bos ver yüksek değilse benimde 2.saat 85 çıkıyor
denizleo09 kardelen54 bende bu akşam ölçtüm 83 çıktı Yediklerime bu korkuyla dikkat eder oldum iyi oldu yoksa tam gaz gereksiz şeyleri yiyerek gidiyordum
denizleo09 kardelen54 tansiyon yorulmazsam çok iyi ama yardım edecek kimsem olmadığı için çok koşturuyorum bu aralar tansiyon yerlerde bayılacak gibiyim. Nabız da tam tersi çok yüksek. Sizin nasıl
denizleo09 kardelen54 benimde hiç şaşmazdı hep 11\7 gelirdi bu hafta düştükçe düştü , bütün is basa düştü napayım :( Hayırlısıyla bi doğursaydık :)
denizleo09 Aabb-33 evet git gide düşüyor mesela uyurken filan da 70lerde çıkıyor ben hiç anlamadım sorun var mı yok mu ihmal etmekte istemiyorum. Ben şeker testi yaptırırken de kendimi iyi hissediyordum ama orda da yüksek çıktı mesela
kardelen54 denizleo09 aslında bende herseyimi kendim yapıyorum ama hep üstten üstten eşim yardım ediyor arada
nazlialtuntas3642 Ben şeker yüklemesi yaptırmadım şuan bir sorun yok bence yaptırmamalısınız şuan 34+2 deyim bir sorunum yok
denizleo09 nazlialtuntas3642 aynen çünkü neye göre yüksek çıktı yani o yüklemeden beri bi daha hiç yükselmedi bende evde kendim ölçüyorum yaptırmıyorum
denizleo09 Bihterrr banada öyle dedi. Lifli gıdalar tüketmen lazım yulaf gibi dedi bi de sık sık beslen dedi. İnsan sıkılıyor habire yiyecek bi şeyler düşünerek :/
Bihterrr denizleo09 süt yoğurt yarım bi meyve kefir arasında dönüyorum bende. Asla çubuk kraker falan yeme şekerin yemek yemiş gibi fırlıyor :)