Melishera01 ben tekrarladığı için 3 defa kullandım gene tekrarladı kadindogum doktoruna gittim biraz enfeksiyon var dedi bende bu ilacı kullandığımı ama geçmediğini söyledim üstelik herhangi sikayetimde yoktu idrarda yanma fln yoktu doktorumda o zaman şikayetin olursa tekrar tahlil yaparız ilerlediyse farklı ilaç yazarım dedi ama suanlik bı sknti yok