Canım yüksek riskli çıkmış ama panik yapma, benimde riskli çıkmıştı iki hafta önce fetal dna yaptırdım temiz çıktı , bu testlerin yanılma payı çok yüksek adı üstünde tarama testi doktorun sana söylicek zaten riski ister yaptır ister yaptırma diyecek ben yaptırdım kalan aylarımı düşünerek geçirmek istemedim , ultrasonda eğer burnu görünüyorsa ensesi kalın değilse fetal DNA temiz gelir demişti bana görüştüğüm bir doktor öylede geldi çok şükür.