DENIZ_55 Firdes75 ödemiyorsun canim analık hakkı cikti yeni devlet hamile olana ve dogum yapana ücretsiz bakıyor
iremd-1798 Firdes75 benim ilk kızımda sigortamız yoktu ne muaneye ne doğuma para ödemedim ikinci de kendi sigortam vardı yine ödemedim. İlk kızım 7 sene önce oldu o zamandan bu zamana değiştimi bilmiyorum 🥹 umarım ödeme yoktur
DENIZ_55 3_oglan_annesi çok saçma ben 8 ay önce sezeryan yaptim ücretsiz şuna hamileyim sigortamiz yok ücretsiz muane oluyorum
Firdes75 DENIZ_55 şuan analık hakkından yararlanıyorum muanede felan ama doğumda da yararlanıyor muyum ki onu bilmiyorum işte kafam karıştı internette baktım ücret alınıyor yazıyor
3_oglan_annesi DENIZ_55 bnde ücret odemiyrm dewlet tarafndan analık hakkından yaraniyrm ama yabancı uyruklu vede analık hakkı olmayan kişilerin malisef ücret istendi şehir hastanesiydi dedigm yer
DENIZ_55 3_oglan_annesi anladım canım ama bana devlet herk3se veriyor dedi giriş yaptığım kişi bilmiyorum tam bilgim yok canim
3_oglan_annesi DENIZ_55 bundan dört beş sene önce yine sigortamz yokken herhangi bi hastane ücretli demişti bnde gidip özelde yapmıştım bundada ucretsz ddgi için dewlete gidyrm yoksa doğumum özelde olabilirdi ne gerek var dewlet hastanesine vercem
DENIZ_55 Firdes75 bilmiyorum ben 8 ay önce yaptım an sigortamiz düştü çıkarken ücret odemedim ilac alırken farkettik sonra hastaneye sordum oda analık hakkından yararlandin dedi şuna hiç sormadım inşallah alinlaz ücret ya
3_oglan_annesi Firdes75 muane olunca ücret odemiyorsaniz eğer ücret çıkmaz ama siz yinede vezneyle gidin kimliği izle tarama yapsınlar ücret çıkmaz muhtemelen
DENIZ_55 3_oglan_annesi Yok 8 ay önce sezeryan oldum cik8nca kan sulandirinci iğne felan yazdı 1500 lira vardı ücreti ilaçlar hep ücretli hala ücretle alıyorum sadece muane ücretsiz gecen eşim progestan 350 TL verdi diye hatırlıyorum gine alınacak bitti
Firdes75 iremd-1798 şubat ayında eşimin arkadaşının eşi doğum yaptı sultangazi haseki hastanesinde 6 bin TL para ödedi Şimdi ben analık hakkından yararlanıyorum muanede felan ödemiyorum doğum hakkında bilmiyorum
DENIZ_55 3_oglan_annesi bende o fiyat olsada doktorumu değiştirmem mükemmel bide hastane hizmeti temizliği ameliyat hanesi tertemiz bide hemsireler asistanlar çok güler yüzlü değiştirmem yani ücret istese de
Civcivlerinannesi Firdes75 sigortasız hamile olan annelerin analık sigortası oluyor. Devlet böyle bir ayrıcalık sağlıyor.