senaall yapmıcam şoylekı ilk 3 ay hem kış ayı hemde küçük oluyor o yüzden ziyaretçi de istemiyorum aılelerımızde bırıncı dereceler dışında anne baba kardeş ve çocukları dışında. ama mayıs gibi ıstıyorum mevlıt yapmayı o zamana hem hastalıklar azalır hemde kaynanalar memlekete gitmeden akrabaları çağırmış olurum bebegımı görmeye o zamana kadar çoğu görmemıs olur zaten. He belkı de yapmam sadece aıle ıcınde büyükler varken kuran okunur kısır borek tarzı ağırlarım bellı olmaz o zamana