Mayamiko lütfen gülmeyin alışmaya çalışıyorum 7+3 merhaba biraz çıktı kendimi alıştırmak istiyorum eşim bebek bu kadar yapmaz Mercimek kadar derdi gecen markete gittim kasiyer bana abla hamilemisin dedi bende deme oyke ya cokmu çıkmış daha yolun başındayım yapmayin bunu bana dedim kız da yok ya üzülme dedi ama ben çok taktım erkenden çıktı bu sefer sanki ikiz 🤣🤣🤣