Gzsss Kızlar selam. Bugün rutin kontrolüm vardı. Bebek çok aşağıdaymış doktor mecburen aşağıdan muayene de etmek zorunda kaldı. Açıklık başlamamış henüz ama her an olabilir başı dayanmış dedi. Bu şekilde olup doğumu başlayan var mı? Biraz stres yaptım
Abbasova_gunay Gzsss 32+1 bendede durum ayni kafasi chok ashagida benimde dogumum her an ola bilirmish saglikla gelsinler🤲🏻🥰
schiphol Ben de 38’e giriyorum yarın, artık kanala girmesini istiyorum umarım girmiştir🥹 Benim uzun bir süredir ters dönmüştü baskı yapıyordu aynı sekilde sizin haftalarda da
Gzsss schiphol çatı muayenesi oldunuz mu? Çoğu kişi çatı muayenesinden sonra doğumunun gerçekleştiğini söylüyor. 🥹