YamurKarabulut murgan oooo .. suan bana 3 hafta daha bekleyeceğimi söyleseler çatlarım herhalde 😂😂 ben 38 haftada bıktım 😂 Allah yardımcın olsun canım yaa❤
murgan YamurKarabulut Allah razı olsun cnm sorma sancı bi tarafdan yürüyememek bi taraftan zpr ama napim normal olsun die bekliyorum 🤗😇
YamurKarabulut murgan inşallah kolay bi normal Doğum yaşarsın canım valla annelik zormuş Allah yardımcımız olsun ❤
YamurKarabulut murgan bişey soracağım birde .. böyle regl benzeri ağrılarım vardı 2 hafta önce suan hiç sıkıntım YÖK ama bugün ara ara sağ kaşığıma iğne batması gibi bişi oluyor ara ara hafif ağrılı Şen’de yasadın mı ? Post açtık ama yazan olmadı 😬
murgan YamurKarabulut allahbrazı olsun canım evet bendede oluyırdu o sancı sonradan bu belinden başlıyor igne batması ta boynuna kadar gidiyor omuriligine kasıklara da vuruyor hatta adım atamıyorsun bazen nst ye girdinmi orda nasıl çıktı sancı